Запровадження електронних веб-технологій навчання забезпечує надання комплексної, якісної, доцільної освіти для людини в короткий проміжок часу та є технологічною основою створення інноваційного середовища.
Використання електронного навчання базується на знанні сучасних інструментів навчання, які можна використовувати для передачі знань на відстані. Основні дистанційні інструменти навчання реалізуються за допомогою мережі Інтернет.
На думку фахівців "розвиток технологій Веб 2.0 дозволив забезпечити простоту у спілкуванні та співпраці всіх учасників навчального процесу за допомогою мережних технологій, створення соціальних спільнот, засобів колективного спілкування та обміну знаннями, реально впровадити особистісно-орієнтовані технології навчання за умов докорінної зміни ролі викладача з основного джерела отримання знань до фасилітатора навчального процесу". Очевидно, що комунікаційні завдання, які виникають при створенні інноваційного середовища, можна вирішити за допомогою саме новітніх технологій. Тобто розрізнені у просторі та навіть у часі складові освітнього процесу (учні та їх батьки, вчителі, навчальні заклади, методичні об'єднання, творчі спільноти тощо) можуть бути об'єднані у спільне інноваційне середовище за допомогою інформаційно-комунікаційних служб.
Використання електронного навчання базується на знанні сучасних інструментів навчання, які можна використовувати для передачі знань на відстані. Основні дистанційні інструменти навчання реалізуються за допомогою мережі Інтернет.
На думку фахівців "розвиток технологій Веб 2.0 дозволив забезпечити простоту у спілкуванні та співпраці всіх учасників навчального процесу за допомогою мережних технологій, створення соціальних спільнот, засобів колективного спілкування та обміну знаннями, реально впровадити особистісно-орієнтовані технології навчання за умов докорінної зміни ролі викладача з основного джерела отримання знань до фасилітатора навчального процесу". Очевидно, що комунікаційні завдання, які виникають при створенні інноваційного середовища, можна вирішити за допомогою саме новітніх технологій. Тобто розрізнені у просторі та навіть у часі складові освітнього процесу (учні та їх батьки, вчителі, навчальні заклади, методичні об'єднання, творчі спільноти тощо) можуть бути об'єднані у спільне інноваційне середовище за допомогою інформаційно-комунікаційних служб.
Комментариев нет:
Отправить комментарий